۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
آماده باش ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای اجرای طرح زمستانی در همدان
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

آماده باش ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای اجرای طرح زمستانی در همدان

همدان - سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: امسال بیش از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری استان همدان آماده فعالیت در طرح زمستانی است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان؛ صفر صادقی راد از آمادگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان برای اجرای طرح زمستانی در سال جاری خبر داد و گفت: امسال بیش از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری استان همدان آماده فعالیت در طرح زمستانی است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به عملیات راهداری زمستانی افزود: بیش از ۲۸۰ دستگاه از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در طرح زمستانی امسال به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

صفر صادقی راد ادامه داد: بیش از ۵۰۰ نیروی مجرب راهداری به صورت شیفتی در راهدارخانه‌های استان همدان مستقر خواهند شد تا در هنگام بارش برف، عملیات بازگشایی محورهای استان را انجام دهند.

وی اظهار کرد: استان همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی که دارد زمستان زود هنگامی را تجربه می‌کند که در همین زمینه عملیات تهیه و ذخیره سازی شن و نمک مورد نیاز راهدارخانه‌ها در حال انجام است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: ماشین آلات راهداری هم اکنون در گردنه‌های حساس استان همدان مستقر شده‌اند تا در صورت احتمال بارش برف ترافیک عبوری دچار اختلال نشود.

وی یادآور شد: ۲۴۰ خط تلفن برای پاسخگویی به مردم در سامانه ۱۴۱ تعریف شده تا هموطنان گرامی در صورت داشتن انتقاد، پیشنهاد و شکایات بتوانند به سهولت با مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها ارتباط برقرار کنند.

کد خبر: ۵۳٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha