۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
پاسگاه پلیس راه گرمی- بیله سوار با هزینه کرد ۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد
تا پایان سال جاری؛

پاسگاه پلیس راه گرمی- بیله سوار با هزینه کرد ۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل گفت: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار با با هزینه کرد ۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، کلیم الله وثوقی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با فرماندهان پلیس راه استان در اداره راهداری استان اظهار داشت: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار با هزینه کرد ۴ میلیارد تومان به مساحت ۳ هزار مترمربع با زیربنای ۶۰۰ مترمربع به‌صورت پیش ساخته با معماری ایرانی و انتظامی مراحل پایانی احداث خود را سپری می کند که تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارتقای محورهای مواصلاتی از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است، افزود: با بهره ‌برداری از پاسگاه‌های مهندسی پلیس راه، گام مهم دیگری در راستای ایجاد ایمنی سفرهای جاده ‌ای توسط راهداران پرتلاش برداشته شد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل بر تعامل و همکاری همه جانبه بین راهداری و پلیس راه باهدف خدمت رسانی هرچه شایسته تر به مردم تاکید کرد و  افزود: با حضور فعال اکیپ های راهداری و مدیریت صحنه توسط نیروهای سخت کوش پلیس راه شاهد افزایش ایمنی جاده ها در زمستان خواهیم بود.

وثوقی توزیع ۹ هزارو ۶۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان دربین موتورسواران و هزارعدد کپسول آتش نشانی دربین رانندگان وانت بار استان را یادآور شد و گفت: ۲۴۳ همایش آموزشی ارتقای ایمنی کاربران آسیب پذیر جاده ای با هدف بیان ضرورت های تردد در جاده ها، رفتارهای صحیح ترافیکی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برگزار شده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیـل  نیزبا قدردانی از تلاش های شبانه روزی راهداران در محورهای مواصلاتی افزود: بررسی وکنترل ناوگان های عمومی و شرکت های مسافربری از طریق تشکیل گشت های تلفیقی می تواند نقش موثری در ارتقای ایمنی عبور مرور ناوگان های کالا و مسافر داشته باشد.

سرهنگ سیدمحمد صفوی بر ارتقای ایمنی جاده ها برای رفع مسائل و مشکلات پاسگاههای پلیس راه تاکید کرد و گفت: رعایت قوانین رانندگی، استفاده از سامانه های هوشمند جاده ای و پرهیز از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز در کاهش تصادفات مهم است که در این راستا اعمال محدویت ها و باز و بسته کردن مسیرها با هماهنگی کامل بین پلیس راه و راهداری انجام خواهد شد.

کد خبر: ۵۳٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha