۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
ابلاغ ۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر نوبخت به ایلام
استاندار ایلام خبر داد

ابلاغ ۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر نوبخت به ایلام

ایلام- استاندار ایلام از ابلاغ ۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور به ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان در محل استانداری ایلام، از ابلاغ بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان خبر داد و گفت: یکی از سفرهای پر خیر و برکت، سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و هیئت همراه به استان بود.

وی در ادامه بیان کرد: در این سفر بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح ها و پروژه های جهش تولید و نیمه تمام استان اختصاص یافت و امروز خوشبختانه شاهد ابلاغ قسمت قابل توجه ای از این اعتبارات به استان هستیم.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که اعتبارات اختصاص یافته باید در راستای طرح ها و اهداف تعیین شده به مصرف برسد، تاکید کرد: هیچ دستگاهی به هیچ وجه حق جابجایی اعتبار را ندارد مگر با سقف ۱۰ درصد که قانون تعیین کرده است و آن هم با نظر سازمان برنامه و بودجه و با اصلاح موافقت نامه بودجه، اگر مدیری خودسرانه و خارج از این روال کار کرد باید به دیوان محاسبات معرفی شود.

وی با عنوان این مطلب که وقتی در راستای اجرای طرح و پروژه ای به مردم قولی می دهیم باید در راستای انجام آن حرکت کنیم و مردم نیز شاهد اجرای آن باشند، اظهار داشت: به مدیران توصیه می کنم خدمات انجام گرفته را با حضور محدود رسانه ها البته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آن هم در حد سه الی چهار خبرنگار در قالب تور رسانه ای به مردم معرفی کنند.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه با اشاره به حجم بالای سرمایه‌گذاری ظرف دو سه سال اخیر در استان گفت: در این بازه زمانی بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان در حوزه های مختلف در استان سرمایه‌گذاری شده است.

وی با عنوان این مطلب که برخی رسانه ها در جریان کم و کیف این میزان سرمایه گذاری نیستند، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت ابهام زدایی رسانه ها میزان سرمایه گذاری انجام شده در دستگاه‌ متبوع خویش را به صورت شفاف اعلام کنند.

کد خبر: ۵۳٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha