۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
«پلاسک» در گزارش ۶ ماهه از زیان خارج شد

«پلاسک» در گزارش ۶ ماهه از زیان خارج شد

کارخانجات پلاسکوکار سایپا در صورت های مالی شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ اعلام کرد که توانسته از زیان ۱۷۳ریالی خارج شود و سود خود را به ۳ریال برساند.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، کارخانجات پلاسکوکار سایپا با توجه به آخرین اطلاعیه منتشر شده اعلام کرده است که زیان عملیاتی شرکت ۵۲۴میلیون ریال و سود خالص آن ۲میلیارد و ۵۹۰میلیون ریال رقم خورده است.

این شرکت ۹۱۳میلیارد ریالی، زیان انباشته دوره ۶ماهه را ۴۰۷میلیارد و ۸۷میلیون ریال اعلام کرد و برای این دوره به ازای هرسهم ۳ریال سود محقق ساخت.

پلاسک در این دوره  ۲۳۴ هزار و ۱۴۸ست از محصولات خود را به مبلغ ۲هزار و ۶۳۳میلیارد ریال فروخته و سود ناخالص شناسایی شده از این محل را ۳۲۱میلیارد ریال منتشر کرده است. از سوی دیگر برای ۶ماهه دوم سال جاری دست یابی به مبلغ ۳هزار و ۶۱۶میلیارد ریالی از محل فروش پیش بینی شده است.

این شرکت اهداف و برنامه های راهبردی خود را در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که شامل توسعه بازار یدک و ورود به بازارهای خارج از گروه سایپا است.

برآورد این شرکت از تغییرات هزینه های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه ها) ی عملیاتی برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ در بخش حقوق و مزایا در حدود ٢۴ درصد افزایش خواهد داشت. همچنین کرایه حمل با توجه با بالا رفتن فروش ٢٠درصد افزایش خواهد داشت و در خصوص درآمدها و هزینه های عملیاتی با توجه به افزایش تولید هزینه جذب نشده کاهش خواهد داشت.

کد خبر: ۵۳٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha