۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
۸۰ درصد کسبه و بازاریان همدان به قانون تعطیلی مشاغل تمکین کردند
فرماندار همدان:

۸۰ درصد کسبه و بازاریان همدان به قانون تعطیلی مشاغل تمکین کردند

همدان - فرماندار همدان با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه در شهر همدان گفت: ۸۰ درصد کسبه و بازاریان به این قانون تمکین کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین افشاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در بازدیدهای انجام شده از سطح شهر همدان مشاغل و کسبه مشمول طرح محدودیت های کرونایی به خوبی مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا را رعایت کردند.

وی اضافه کرد: به غیر از صنف اغذیه فروشی، داروخانه، نانوایی و مطب پزشکان که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند بقیه واحدهای صنفی راس ساعت مقرر دست از فعالیت کشیدند.

فرماندار همدان از برخورد شدید قانونی با متخلفان خبر داد و گفت: واحدهای صنفی که به مصوبه های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا بی‌اعتنایی کرده و بعد از ساعت ۱۸ مشغول فعالیت باشند پلمب می‌شوند.

افشاری تاکید کرد: چنانچه کسبه و بازاریان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند به جرم تهدید سلامت عمومی به مرجع قضایی معرفی شده و با آنها برخورد کیفری می‌شود.

وی به اجرای طرح محدودیت ترافیکی در محورهای گنجنامه و بلوار ارم نیز اشاره کرد و گفت: با کمک پلیس راهور و شهرداری این طرح از ساعت چهار عصر دیروز آغاز شد و همچنان تداوم دارد.

فرماندار همدان با قدردانی از عوامل اجرای این طرح اضافه کرد: برخی  معابر به صورت فیزیکی مسدود شده و ترددها به سمت بیمارستان بهشتی و مناطق مسکونی اطراف بلوار ارم و مسیر گنجنامه به صورت هوشمندانه و با بررسی مدارک اشخاص کنترل می‌شود.

کد خبر: ۵۳٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha