۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
بیمه ایران در اردبیل ۴۶۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است
مدیرکل بیمه ایران اردبیل:

بیمه ایران در اردبیل ۴۶۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است

اردبیل- مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: در نیمه اول امسال بیمه ایران در استان بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت زیان‌دیدگان پرداخت کرده است.

فرامرز آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصلی بیمه ایران پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان در بخش‌های مختلف است که ما در مهلت مقرر قانونی نسبت به پرداخت این خسارت اقدام می‌کنیم که در نیمه اول امسال برای هشت هزار و ۵۰۰ پرونده خسارتی پرداختی‌ها انجام شده است.

وی بیشترین استقبال را از انواع بیمه‌ها مربوط به بیمه شخص ثالث اعلام کرد و گفت: در شش ماهه امسال با بیش از ۴۰۰ هزار فقره بیمه‌نامه صادر شده در رشته‌های مختلف شرایط مطلوبی را در استان شاهد بودیم.

رشد ۴۸ درصدی صدور بیمه نامه نسبت به سال گذشته
مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل تصریح کرد: این میزان فعالیت نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از ۴۸ درصد رشد نشان می‌دهد که همچنان در نیمه دوم سال این روند جهشی را شاهد هستیم.

آزاد با گرامیداشت هشتاد و پنجمین سالگرد تأسیس بیمه ایران افزود: رشد قابل توجهی را در شاخص‌های آماری شاهد هستیم که از جمله آنها کاهش ضرایب و نسبت‌های خسارت و کسب بازدهی حداکثری در سرمایه‌گذاری‌ها بوده که شرایط مناسبی را در بیمه ایران رقم زده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بیمه ایران در سال جاری رشد قابل ملاحظه‌ای را در تولید حق بیمه و کاهش ضرایب و نسبت‌های خسارت داشته که امیدواریم وضعیت مطلوب‌تری را در نیمه دوم سال نیز با وجود شرایط کرونایی شاهد باشیم.

آزاد بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش هدفمند و راهبردی هوشمندانه در حوزه‌های مختلف فنی و مالی سعی بر این است تا در شش ماهه دوم سال نیز فعالیت گسترده بیمه ایران تداوم پیدا کند.

بیمه ایران در کنار مردم و فعالان اقتصادی و تولیدی
وی حضور درخشان بیمه ایران را در کنار مردم و فعالان اقتصادی و تولیدی یادآور شد و اضافه کرد: کارکنان و کارشناسان و مدیران و نمایندگان شبکه فروش پرتلاش بیمه ایران و پیشکسوتان در این عرصه سعی می‌کنند تا با کار و خدمات صادقانه و خالصانه برای اعتلای نام شرکت و جلب رضایت مردم اقدام کنند.

آزاد اظهار کرد: بیمه ایران مانند دیگر بخش‌های اقتصادی در کشور متأثر از فراز و نشیب‌های ناشی از بیماری کرونا و شرایط تحریم است ولی قطعا با استراتژی‌های مناسب سعی در تأمین امنیت و آرامش مردم و فعالان اقتصادی کشور دارد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در استان اردبیل نیز شرکت سهامی بیمه ایران با شش شعبه فعال در شهرهای مختلف این استان و ۲۵۰ نمایندگی گامی بزرگ در راستای اشتغالزایی پایدار و خدمت‌رسانی بهینه به هموطنان و همشهریان برداشته است.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: در حال حاضر فعالیت بیمه ایران در استان اردبیل در همه حوزه‌های بیمه‌ای است و تلاش بر این است تا با توجه به سابقه و دیرینگی بیمه ایران، شرایط مطلوبی را در نیمه دوم سال رقم زده و فرصت‌های خوب حمایت از سرمایه‌گذاری فراهم آید.

آزاد به راه‌اندازی پایانه خسارت در اردبیل نیز اشاره کرد و افزود:‌ تلاش می‌کنیم تا در زمینی به مساحت هفت‌ هزار و ۶۰۰ متر مربع این پایانه احداث تا خدمات حوزه خسارت با انتقال به این مجموعه به صورت مطلوب ارائه و از بار ترافیکی هسته مرکزی شهر به نوعی کاسته شود.

وی ضرورت توجه مردم را به خرید بیمه‌نامه‌های مختلف به ویژه بیمه‌نامه عمر و آتش‌سوزی یادآور شد و خاطر نشان کرد: از ۱۵ آبان ماه فرصتی استثنایی برای خریداران محصولات بیمه‌ای در سطح کشور و استان اردبیل فراهم شده تا ضمن برخورداری از ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در خرید بیمه‌نامه‌ها از جوایز ارزنده نیز بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۵۳٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha