۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
۵۰ درصد صنوف کرمانشاه به محدودیت‌های کرونایی توجه می‌کنند
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه:

۵۰ درصد صنوف کرمانشاه به محدودیت‌های کرونایی توجه می‌کنند

کرمانشاه- سلیم ساسانی، رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اینکه ۵۰ درصد صنوف کرمانشاه به محدودیت های کرونایی توجه می کنند، گفت: محدودیت ها به خوبی در استان اجرایی می شود.

رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: محدودیت های کرونایی به خوبی در بازار کرمانشاه به خوبی اجرایی می شود به طوری که از ۱۲ پاساژ بازدید شده، هشت پاساژ بسته و چهار مورد باز بوده است.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: برای اجرای محدودیت های کرونایی باید اتحادیه ها پای کار باشند و سر ساعت ۱۸ مغازه ها را تعطیل کنند.

ساسانی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعلا در روزهای اول محدودیت ها قرار داریم و اطلاع رسانی دقیق و کاملی هم نشده بود حدود ۴۰ الی ۵۰ درصد بازار قانون تابع قانون بودند.

رئیس اتاق اصناف ضمن تاکید بر مشارکت بیشتر بازاریان برای رفع این بیماری، گفت: گشت های مشترک شامل نماینده دادستان، نماینده فرماندار، اداره اجرائیات، شهرداری، تعزیرات حکومتی، بازرسین اتاق اصناف، سازمان صنعت و تجارت، اداره بهداشت، اماکن محترم، نیروی انتظامی مشغول انجام این امر هستند.

وی افزود: با تقسیم در هشت منطقه شهرداری کرمانشاه، از ساعت ۱۷:۴۵، گشت ها شروع به حرکت کرده و با متخلفان قطعا برخورد قانونی می کنند.

کد خبر: ۵۳٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha