۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
انتقاد از کمبود نهاده های دامی و مشکلات تامین آب کشاورزی در غرب تهران
در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد

انتقاد از کمبود نهاده های دامی و مشکلات تامین آب کشاورزی در غرب تهران

شهریار- حق وردی، نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی از کمبود نهاده های دامی و تامین و تخصیص آب کشاورزی در غرب استان تهران انتقاد کرد.

حسین حق وردی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص دیدار با وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: در این دیدار بر لزوم توجه ویژه به کشاورزان با هدف حمایت و رونق کشاورزی منطقه تاکید شد که وزیر از طراحی یک بسته حمایتی و تشویقی در این جهت خبر داد.

نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از نیازهای دامی استان تهران از شهرستان‌های غرب استان تهران تأمین می‌شود، عنوان داشت: موضوع کمبود نهاده‌های دامی در شهرستان‌های حوزه ملارد، شهریار و قدس که یک ضعف بزرگ تلقی می‌شود نیز با وزیر جهاد کشاورزی در میان گذاشته شد که در این زمینه نیز با دستور وزیر از روز آینده تخفیفات ویژه ای برای هزینه‌های نهادهای دامی این مناطق به منظور گسترش و حمایت در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: موضوع بعدی که در این جلسه مطرح شد، موانع موجود برای تبدیل شدن سیستم‌های آبیاری سنتی به آبیاری نوین بود، که به دستور وزیر قرار بر استفاده از کارشناس‌های بومی به دلیل شناخت شرایط کشاورزی منطقه برای استفاده از روش‌های نوین آبیاری شد.

حق وردی بیان داشت: در این دیدار از مشکلات متعدد در حوزه تخصیص و تأمین آب کشاورزی منطقه انتقاد شد که وزیر دستور داد که معاون این وزارتخانه به منظور بررسی شرایط و مشکلات شهرستان شهریار، ملارد و قدس بازدید میدانی به همراه نماینده از شهرستان‌ها داشته باشند.

نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در مورد دیوار کشی باغ‌ها نیز گفت: کشیدن دیوار در باغ‌ها به منظور ایجاد امنیت و حفظ حریم است، نباید این کار به منظور تغییر ماهیت و از بین رفتن زمین‌های کشاورزی تلقی شود و باید راه کاری قانونی برای این موضوع در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۵۳٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha