۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی میانه
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛

ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی میانه

تبریز- معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه بر ضرورت حمایت هر چه بیشتر از واحدهای تولیدی با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در جامعه و تحریم‌ها تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، محمدرضا مشایخی در جلسه ستاد تسهیل بررسی مشکل واحدهای تولیدی شهرستان با حضور دادستان با بیان اینکه ستاد تسهیل با پشتیبانی از اختیارات محلی و شهرستانی و کشوری می تواند به رفع مشکلات موجود در راه تولید بپردازد، افزود: دادستانی نیز در امور اجرایی همیشه با قوت کمک حال ستاد بوده که این امر نیز از اختیارات شهرستان است.

گفتنی است در این جلسه مشکل چند واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در جهت رفع آنها به بانک ها و ادارات مربوطه صادر شد.

شهرستان میانه، در شمال غربی ایران و جنوب شرقی استان آذربایجان شرقی قرارگرفته و یکی از ۱۹ شهرستان آن به شمار می رود. این شهرستان در محل تلاقی سه استان آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل قرار گرفته و ۷ همسایه در اطراف خود دارد: سراب از شمال، بستان آباد از شمال غربی، هشترود از غرب، چاراویماق از جنوب غربی، زنجان از جنوب، خلخال از شرق و اردبیل از شمال شرقی این شهرستان رادربرگرفته اند.

شهرستان میانه با ۵۵۸۰ کیلومتر مربع مساحت از مجموع مساحت۴۵۱۶۲ کیلومترمربعی استان، به عنوان پهناورترین شهرستان آذربایجان شرقی محسوب می شود که یک هشتم از خاک استان و یک سیصدم از خاک ایران را دربرگرفته است.

کد خبر: ۵۳٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha