۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
رایزنی با بانک‌های عامل برای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان سمنان
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه شاهرود خبر داد؛

رایزنی با بانک‌های عامل برای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان سمنان

شاهرود- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: برای تسهیل در امور مردم استان سمنان برای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با برخی بانک‌های استان رایزنی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اکبر عربعامری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شرکت نفت منطقه شاهرود و به صورت ویدئو کنفرانسی بیان کرد:  توزیع الکترونیکی گاز مایع از ۲۰ مرداد امسال با برگزاری نشست‌های تخصصی و بررسی رفع مشکلات زیرساختی همزمان با ۲۴ استان کشور در استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برای اجرای این طرح انتخاب بانک عامل در دستور کار قرار گرفت و با رایزنی‌های انجام شده یکی از بانک‌های عامل استان برای توزیع الکترونیکی گاز مایع آماده همکاری با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه شاهرود شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه شاهرود: با بیان اینکه تعداد دیگری از بانک‌های عامل استان هم آماده همکاری با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی برای اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع هستند، تاکید کرد:  برای اجرای این طرح مشکلات زیرساختی وجود دارد که با فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی‌های مستمر می‌توان برای عملیاتی کردن این طرح اقدام کرد.

عربعامری بیان کرد: جلساتی با دهیاران و بخشداران برای هماهنگی برای توزیع الکترونیکی گاز مایع در دست انجام است که امیدواریم برای‌ جلوگیری از قاچاق و بهره‌مندی تمامی افراد مشمول، این طرح مهم در استان در گام اجرایی قرار گیرد.

کد خبر: ۵۳٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha