۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
طرح‌های «پرورش ماهی در قفس» در سواحل گمیشان به بهره‌برداری رسید
با حضور استاندار گلستان؛

طرح‌های «پرورش ماهی در قفس» در سواحل گمیشان به بهره‌برداری رسید

گمیشان- طرح‌های پرورش ماهی در قفس با سرمایه‌گذاری بنیاد برکت و با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ۳۰ نفر در شهرستان مرزی گمیشان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، طرح پرورش ماهی در قفس در سواحل شهرستان گمیشان با حضور استاندار گلستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

هادی حق شناس در مراسم افتتاح این طرح با بیان اینکه گمیشان، شهرستانی مرزی و محروم است، اظهار کرد: گمیشان جزو شهرستان‌های ساحلی است و می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله دریای خزر، طرح‌های مختلف شیلاتی را در این شهرستان اجرا کرد.

وی گفت: تصور برخی از مردم از سواحل شمال کشور، شنا و گردشگری و اندکی هم صیادی است در حالی‌که وجود دریا یک فرصت بی‌نظیر برای توسعه آبزی‌پروری است.

استاندار گلستان بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه شیلات و پرورش آبزیان، سرمایه‌گذاری خوبی را در استان شروع کرده است که برای رفع محرومیت و افزایش اشتغال در این منطقه باید تداوم داشته باشد.

وی گفت: امروز ۱۰ قفس برای پرورش ماهی در دریای خزر به بهره‌برداری رسیده که ظرفیت تولید ماهی در هر قفس سالانه چهار تن است.

کد خبر: ۵۳٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha