۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
نخستین مجموعه گردشگری کشاورزی در اردبیل ایجاد می‌شود
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

نخستین مجموعه گردشگری کشاورزی در اردبیل ایجاد می‌شود

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: نخستین مجموعه گردشگری کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود که این مسئله نشان از توجه و اهتمام ویژه به این حوزه است.

به گزارش خبرنگار بازار، صدیف بدری صبح سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های گردشگری روستایی در اردبیل اظهار داشت: نخستین مجموعه گردشگری کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود که این مسئله نشان از توجه و اهتمام ویژه به این حوزه است.

وی با اشاره به این که توسعه گردشگری روستایی یکی از اولویت‌های اساسی ما در راستای دستیابی به اهداف شعار سال است بیان کرد: تمام سعی و تلاش خود را برای عملیاتی‌سازی این برنامه‌ها به کارگرفته و درصدد هستیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: جهش تولید و اقتصاد یکی از مؤلفه‌های اساسی در حال حاضر است که به همین منظور تمام سعی و تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری به کار می‌گیریم و بدون شک این مسئله تحولات خوبی را به دنبال خواهد داشت.

بدری ادامه داد: توسعه اشتغال روستایی همراه با اقدامات لازم در راستای کاهش مهاجرت و نیز معرفی بدون واسطه محصولات تولیدی و صنایع بومی منطقه به خصوص در بین بانوان نیز از اهم مواردی است که با توجه به این مهم رونمایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی و مبرم در راستای بهبود راه‌ها و مسیرهای گردشگری اهمیت به توسعه زیرساخت‌ها و مسیرهای گردشگری است که در این زمینه نیز با دستیابی به اهداف مورد نظر شاهد حل بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل هم در این بازدید با اشاره به اهمیت راه‌اندازی بازار فروش صنایع دستی در روستاهای استان خبر داد و گفت: توجه ویژه به این مسئله وجود دارد و در این زمینه اقدامات خوبی را شاهد هستیم که در ایجاد بازار فروش صنایع دستی می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

نادر فلاحی با اشاره به لزوم توسعه روستاها با توجه به در نظرگیری قابلیت‌های موجود بخش گردشگری و روستایی نیز بیان کرد: انتظار داریم حمایت‌های لازم توسط مسئولان و مجلس در این زمینه مبنای کار باشد تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

کد خبر: ۵۳٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha