۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
طرح روستای بدون بیکار در ۳ روستای گلستان اجرا می شود
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان:

طرح روستای بدون بیکار در ۳ روستای گلستان اجرا می شود

گرگان - مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان از اجرای طرح روستای بدون بیکار و هر روستا یک محصول در سه روستای گلستان تا پایان سال خبر داد.

حسن پهلوری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه ظرفیت‌های روستاهای گلستان را مورد بررسی قرار داده و ۱۱۹ روستای استان ظرفیت اجرای طرح بدون بیکار و هر روستا یک محصول را دارند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قرار بود امسال این طرح در ۱۴ روستای گلستان ( هر شهرستان یک روستا) اجرا شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان ادامه داد: با حمایت صندوق کارآفرینی امید تا پایان سال طرح روستای بدون بیکار و هر روستا بک محصول در سه روستای استان اجرا می شود.

وی توضیح داد:  امسال طرح روستای بدون بیکار در روستای وامنان آزادشهر در تولید گیاهان دارویی و زعفران و تکمیل زنجیره تولید، روستای کاظم جوی کلاله در دامداری و تولید شیر و روستای گز شرقی در مبحث گردشگری اجرا می شود.

پهلوری از مقدمات اجرای طرح بدون بیکار در روستای عطاآباد آق قلا و نصرآباد گرگان خبر داد و تصریح کرد: این کاری نیست که صندوق به تنهایی انجام دهد و نیاز به فراهم کردن زیرساخت‌ها و صدور مجوز دارد و باید همه دستگاه‌های اجرایی برای تحقق آن تلاش کنند.

کد خبر: ۵٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha