۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
بودجه شرکت‌های دولتی در مجلس بررسی شد/ ارسال لایحه به دیوان محاسبات
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

بودجه شرکت‌های دولتی در مجلس بررسی شد/ ارسال لایحه به دیوان محاسبات

رضاخواه، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن اشاره به بررسی بودجه شرکت‌های دولتی با حضور رئیس مجلس گفت: این لایحه برای بررسی بیشتر به دیوان محاسبات ارسال می‌شود تا طی ۲۰ روز گزارش آن را به ما ارائه کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجتبی رضاخواه عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به ارسال لایحه بودجه شرکت‌های دولتی طی هفته گذشته توسط دولت به مجلس شورای اسلامیگفت: برای بررسی این لایحه دیروز جلسه‌ای با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس و حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس تصریح کرد: براساس تصمیم اخذ شده، لایحه بودجه شرکت‌های دولتی برای بررسی به دیوان محاسبات ارسال می‌شود و دیوان هم طی مدت زمان ۲۰ روز گزارش آن را به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پروسه بررسی بودجه شرکت های دولتی در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات یک ماه زمان خواهد برد،  تاکید کرد: ما در مدت زمان یک ماه بودجه شرکت‌های دولتی را در کمیته‌های مختلف خود بررسی کرده و بعد از دریافت نظر دیوان محاسبات و جمع‌بندی نهایی، لایحه بودجه شرکت‌های دولتی به همراه گزارش آن به دولت ارسال خواهد شد.

کد خبر: ۵۲٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha