۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
بودجه بوشهر متناسب با نقش‌آفرینی استان در اقتصاد کشور باشد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوشهر:

بودجه بوشهر متناسب با نقش‌آفرینی استان در اقتصاد کشور باشد

بوشهر - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: بودجه استان بوشهر متناسب با نقش‌آفرینی استان در اقتصاد کشور باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی درویشی صبح دوشنبه در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان بوشهر در محل سازمان مدیریت استان اظهار داشت: تکمیل راه‌آهن بوشهر از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند در کاهش هزینه‌های حمل و نقل نقش اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: بوشهر در اقتصاد ملی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد و باید بودجه آن نیز متناسب با میزان نقش‌آفرینی این استان باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از کاهش بخشی از درآمدهای نفت و گاز استان بوشهر خبر داد و افزود: در برنامه ششم توسعه شاهد کاهش درآمدهای نفت و گاز استان هستیم.

وی خواستار ایجاد توازن در اعتبارات و بودجه استان بوشهر شد و بیان کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که مزیت‌های استان بوشهر تحت تاثیر قرار نگیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: نمایندگان استان بوشهر در شاخص‌ترین کمیسیون‌ها حضور دارند و می‌توانند در راستای رفع مشکلات استان نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

عبدالکریم جمیری از تلاش نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات استان خبر داد و اضافه کرد: همکاری مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس در رفع مشکلات نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

کد خبر: ۵۲٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha