۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
۵۰ پروژه در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد/کلنگ زنی ۱۷ پروژه
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

۵۰ پروژه در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد/کلنگ زنی ۱۷ پروژه

یاسوج- معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر سال جاری و در راستای توسعه استان، ۵۰ پروژه در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله صمیمی دوست بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری، افزود: در راستای اجرای این پروژه ها، ۹۳۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی اعتبار پروژه های کلنگ‌زنی شده را یکهزار و ۱۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: همچنین در این شهرستان ۱۷ پروژه نیز کلنگ ‌زنی شد.

صمیمی دوست افزود: میزان اشتغالزایی پروژه های افتتاحی ۳۰۷ نفر  و پروژه های کلنگ زنی نیز ۱۵۶ نفر است که در مجموع این پروژه ها برای ۴۶۳ نفر اشتغالزایی ایجاد می کنند.

وی اظهار داشت: در این شهرستان چندین پروژه عمرانی، بهداشتی و اقتصادی به بهره برداری رسید که از جمله این طرحهای افتتاح شده، زمین چمن مصنوعی روستایی، مرکز بستر درمانی و خانه بهداشت دیشموک است.

صمیمی دوست افزود: از دیگر پروژه ‌های افتتاحی در این شهرستان، مرکز خدمات جامع سلامت دهدشت، آموزشگاه و خوابگاه بهورزی دهدشت و طرح تأمین آب روستای ذولفقاری از مجتمع آبرسانی حومه غربی است.

وی اعتبار این طرح را ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: همچنین در این دهه پروژه‌های پایگاه سلامت، مرکز بستر درمانی و سیل بند دره شرقی در دیشموک به بهره‌ برداری رسید.

وی تصریح کرد: در این شهرستان همچنین پروژه آبرسانی به بخشهای دیشموک، چاروسا و دهستان دشمن زیاری از طریق رودخانه گندمکار نیز از مهمترین طرحهای کلنگ زنی شده است.

صمیمی دوست بیان داشت: از دیگر طرحهای کلنگ زنی شده، عملیات اجرایی کمربندی اول قلعه ‌رئیسی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و طرح بسته ‌بندی  و سردخانه مواد غذایی کهگیلویه در روستای صنوگان با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال است.

کد خبر: ۵٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha