۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
بنیاد علوی ۱۰ مدرسه در اردبیل دایر می‌کند؛ اختصاص ۶.۷ میلیارد تومان برای ساخت مدارس
مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل:

بنیاد علوی ۱۰ مدرسه در اردبیل دایر می‌کند؛ اختصاص ۶.۷ میلیارد تومان برای ساخت مدارس

اردبیل- مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل گفت:  با همکاری بنیاد علوی، ۱۰ مدرسه در استان دایر می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، دولت لطفی صبح دوشنبه در جلسه‌ای با حضور نماینده بنیاد علوی در استان اردبیل و روسای آموزش و پرورش مناطق گرمی و انگوت اظهار داشت: با همکاری بنیاد علوی  ۱۰ مدرسه در استان اردبیل دایر می شود.

وی با اشاره به این که اهمیت به نوسازی و راه‌اندازی مدارس به خصوص در مناطق صعب‌العبور و کم‌برخوردار استان یک اولویت اساسی است بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم در امر خدمات‌رسانی به نسل آینده به طور مناسب و قابل قبول ورود پیدا کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل گفت: برای سال جاری ۶.۷ میلیارد تومان از طریق بنیاد علوی برای ساخت مدارس در مناطق محروم کشور در نظر گرفته شد تا بتوانیم با افزایش سرانه آموزشی در این مناطق به اهداف خود در راستای توسعه علمی ‌و آموزشی در مناطق محروم جامه عمل بپوشانیم.

لطفی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار از اولویت‌های مهم بنیاد علوی است که خوشبختانه تاکنون در این زمینه برای رفع مشکلات مورد نظر و ساخت و مقاوم‌سازی مدارس برای پیشبرد اهداف مورد نظر اقدامات موفق و سازنده انجام داده است.

علی قیطانی نماینده بنیاد علوی در اردبیل نیز در ادامه بیان کرد: مقاوم‌سازی و ساخت و ساز مدارس در مناطق مختلف استان از اهداف بنیاد علوی است و به همین منظور در شهرستان گرمی که جزو مناطق محروم نیز محسوب می‌شود درصدد افزایش سرانه‌های فضاهای آموزشی هستیم.

کد خبر: ۵۲٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha