۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
۱۶ هزار بیکار در استان ایلام وجود دارد
استاندار ایلام:

۱۶ هزار بیکار در استان ایلام وجود دارد

ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۱۶ هزار بیکار در استان ایلام وجود دارد، گفت: جوانان استان به دنبال حق خود در راستای ایجاد اشتغال هستند.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی بعدازظهر چهارشنبه در در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در استانداری ایلام اظهار کرد: بیشتر متقاضیان در حوزه اشتغال در استان ایلام یا طالب شغل و مشکل بیکاری دارند و یا دارای مشکلات اقتصادی هستند.

وی با اشاره به این مهم که حدود ۱۶ هزار بیکار در استان داریم، اضافه کرد: این افراد بسیار فعال و پیگیرند و تلاش دارند در این زمینه اقدامی برای خود صورت دهند.

استاندار ایلام افزود: جوانان ما مطالبه گرا هستند و در این زمینه و به دنبال حق خود در راستای ایجاد اشتغال هستند که بایست صدای آنها شنیده شود.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال تنها با پرداخت تسهیلات فراهم نمی شود بلکه بیشتر اشتغال با ورود سرمایه گذار امکان پذیر است.

استاندار ایلام گفت: تعریف کردن پروژه های اشتغال زایی و فراهم کردن شرایط برای ورود سرمایه گذاران به استان با کاهش برورکر اسی اداری امکان پذیر است.

وی افزود: امروز می بینیم در برخی از خانوارها چند جوان بیکار وجود دارد و این بسیار سخت است و باید تلاش کنیم که این وضعیت را حل کنیم زیرا بیکاری از نظر روانی، مالی و اجتماعی بسیار بد است و ممکن است بسیاری از معضلات اجتماعی را گریبان گیر جوانان کند.

وی در ادامه از صحبت های خود از دستگاه های اجرایی خواست: بروکراسی اداری را در جذب سرمایه گذار کاهش دهند زیرا کارمند و مدیری که مانع تراشی می کند در مقابل سرمایه گذاری در بیکاری این جوانان سهم دارند.

کد خبر: ۵٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha