۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
ضرورت اصلاح مبلمان و فضای ساخت‌ و ساز شهری
عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

ضرورت اصلاح مبلمان و فضای ساخت‌ و ساز شهری

فیروزی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایطی که فضای روحی و روانی جامعه با چالش‌های زیادی مواجه است، ضرورت اصلاح مبلمان شهری و فضای ساخت و ساز شهر و نظارت بر همگون سازی آن با فرهنگ ایرانی-اسلامی الزامی است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحمت الله فیروزی پوربادی عضو کمیسیون عمران مجلس در پیامی فرا رسیدن روز جهانی شهرسازی را به جامعه مهندسان شهرساز کشور تبریک گفت، متن پیام به شرح ذیل است:

مهندسان شهرساز در ساختن شهری زیبا که با آن آرامش، آسایش، رفاه ‌و بهره‌مندی بهتر را از محیط شهری به زندگی شهری ایجاد می کند، نقش اصلی را عهده دار می باشند.

در شرایطی که فضای روحی و روانی جامعه با چالش‌های زیادی مواجه است، ضرورت اصلاح مبلمان شهری و فضای ساخت و ساز شهر و نظارت بر همگون سازی آن با فرهنگ ایرانی-اسلامی الزامی است.

هشتم نوامبر برابر با هجده آبان، گرامیداشت روزی است که باید به مهندسان شهرساز تبریک گفت و یادآوری کرد که مردم عزیز و فداکار ایران اسلامی شایسته زندگی در آسایش و امنیت شهری هستند و بخشی از این آسایش ناشی از استفاده از محیطی زیبا و آرام می باشد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت این روز، به تمامی مهندسان شهرساز  که در اجرا و  ساختن  شهری  زیبا و اصولی همراه با رعایت حقوق شهروندی خلاقیت و نوآوری داشته و  تلاش می نمایند صمیمانه تبریک می گوئیم. موفق و پیروز باشید.

کد خبر: ۵۲٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha