۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
فعالیت گروه شغلی ۲ در کرمان تا ساعت ۱۸ بلامانع اعلام شد
معاون استاندار کرمان:

فعالیت گروه شغلی ۲ در کرمان تا ساعت ۱۸ بلامانع اعلام شد

کرمان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: فعالیت گروه شغلی ۲ شامل پاساژها، مراکز خرید و مراکز فروش مواد غیر غذایی و ... تا ساعت ۱۸ بلامانع است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدصادق بصیری، بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در استانداری کرمان با اشاره به مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت: پیش از این زمان فعالیت گروه شغلی شماره ۲ در کرمان تا ساعت ۱۶:۳۰ اعلام شده بود اما بر اساس آخرین مصوبه این ستاد، این زمان تا ساعت ۱۸ بلامانع اعلام شده است.

وی افزود: گروه شغلی شماره ۲ شامل پاساژ، مراکز خرید و فروش غیرمواد غذایی، باشگاه‌های ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب‌میوه و بستنی‌فروشی‌ها، مراکز تهیه و طبخ غذا، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل، فرش و موکت‌فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب‌بازی فروشی‌ها، خرده‌فروشی وسایل بازی و اسباب‌بازی در فروشگاه‌های تخصصی، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، چاپ و فعالیت‌های خدمات وابسته به چاپ، تزئینات داخلی ساختمان، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی کالاهای تزئینی ساختمان، کادویی‌فروشی، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی پوشاک، پارچه‌فروشی‌ها، آتلیه و عکاسی‌ها، آژانس مشاوران املاک، پرده‌سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم‌التحریر، خیاطی و خرازی، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، قنادی و شیرینی‌پزی، مراکز فروش و عرضه‌ خشکبار و آجیل است.

بصیری عنوان کرد: فعالیت بقیه گروه های شغلی نیز همچنان مانند قبل است و تا ساعت ۱۶:۳۰ مجاز به فعالیت هستند.

وی یادآور شد: البته فعالیت گروه شغلی شماره ۲ در شهرستان‌های کرمان و سیرجان تا اطلاع ثانوی همچون مصوبه قبلی تا ساعت ۱۶:۳۰ است.

بصیری با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام شهرستانهای استان کرمان در وضعیت قرمز، هشدار یا نارنجی قرار دارند، افزود: رعایت موارد بهداشتی همچنین رعایت مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا می تواند تا حد زیادی از شیوع کرونا پیشگیری کند.

وی ادامه داد: از مردم انتظار داریم با اجتناب از حضور غیرضروری در سطح شهر و رفت و آمدهای خانوادگی و دوستانه، فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

کد خبر: ۵۲٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha