۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)
استاندار ایلام خبر داد

ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

ایلام- استاندار ایلام از ساخت دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: نیازمند مساعدت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به ویژه در خرید دستگاه های اکسیژن ساز هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز یکشنبه در دیدار با علی اکبر مهرابیان رئیس هیئت مدیره مرکز عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در محل استانداری ایلام، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات این ستاد در امر محرومیت زدایی بیان کرد: امروز استان درگیر در مبارزه با کرونا است و در این شرایط خواستار کمک و مساعدت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به ویژه در خرید دستگاه های اکسیژن ساز هستیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که قریب یک پنجم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی است، اظهار داشت: این مهم نیازمند توجه بیشتر نهادها و بنیادهای مهم کشور چون بنیاد مستضعفان، علوی، برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) که خوشبختانه امروز شاهد چنین رویکردی در استان هستیم.

استاندار ایلام با اشاره به سفر اخیر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان یادآور شد: در این سفر تفاهم نامه دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی محرومین در استان منعقد شد که از این میزان دو هزار واحد در مناطق و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۳۰۰ واحد هم برای سه شهر بالای ۲۵ هزار نفر استان ساخته خواهد شد.

سلیمانی دشتکی در ادامه با عنوان این مطلب که براساس این تفاهم‌نامه تا پایان دولت دوازدهم بخش عمده‌ای از این واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان خواهد شد، گفت: در مجموع ره آورد سفر بنیادها و نهادها و معاونین رئیس جمهور به استان منجر به تفاهم نامه ساخت چهار هزار و ۴۶۰ واحد مسکونی در استان شد که این یک تحول بزرگ در استان است.

وی در ادامه با اشاره به ساخت دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان در قالب طرح اقدام ملی مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: این یک حرکت ارزشمند و انقلابی است، برای ایجاد تسهیلات، تهیه زمین برای ساخت مسکن، صدور مجوزات و همکاری دستگاه های خدمات رسان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

استاندار ایلام با اشاره به آماده شده زمین برای ساخت حدود ۱۷۵ واحد در استان، گفت: بهتر است فعلا فاز اول کار ساخت و ساز با این مقدار زمین انجام شود و در ادامه دستگاه های متولی موظف هستند ظرف حداکثر دو هفته زمین به اندازه تعهد ایجاد شده در اختیار ستاد قرار بدهند.

سلیمانی دشتکی در ادامه خواستار مساعدت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی محرومین در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر نیز شد.

تعهد ستاد برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در کشور
در ادامه این دیدار رئیس هیئت مدیره مرکز عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به تعهد ستاد برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در کشور، گفت: ستاد این واحدهای مسکونی را در قالب اقدام ملی مسکن در تمام استان های کشور متعهد شده است و در استان ایلام نیز این مهم اجرایی می شود.

علی اکبر محرابیان در ادامه نسبت به خواسته های استاندار ایلام قول مساعد داد و گفت: استان ایلام حق بزرگی بر گردن همه ما دارد و کار برای مردمان این دیار یک افتخار بزرگ است.

کد خبر: ۵۲٬۷۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha