۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
 دو هزار و ۵۷ روستای گیلان گازرسانی شد
مدیرعامل شرکت گاز گیلان:

دو هزار و ۵۷ روستای گیلان گازرسانی شد

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۵۷ روستا در استان از گاز طبیعی بهره مند شدند، درصد گازرسانی روستایی را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت گاز گیلان، حسین اکبر با اعلام جذب بیش از سه هزار مشترک جدید در مهر ماه امسال اظهار داشت: با تحقق این امر، مجموع مشترکین گاز طبیعی در استان به حدود یک میلیون و ۱۲۰ هزار مشترک رسیده است.

وی در خصوص گازرسانی به روستاها اظهار داشت: تاکنون دو هزار و ۵۷ روستا در سراسر استان بهره مند از گاز طبیعی شده اند و درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان به بالای ۹۵ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین با اشاره به بهره مندی کامل شهرهای استان از نعمت گاز، بیان کرد: برای رسیدن گرمای گاز به سراسر استان بیش از ۲۱ هزار و ۲۰۰ کیلومتر  شبکه گاز کار شده است.

اکبر گفت: علیرغم نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه خطوط و شبکه گاز در استان، این شرکت با تمام توان برای گازرسانی به روستاهای باقیمانده و حفرات خالی شهرها تلاش می کند و اجرای ۲۶ کیلومتر شبکه گاز در مهرماه امسال، بیانگر این مطلب است.

وی با اشاره به افزایش روزافزون مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان، افزایش کمی و کیفی بازرسی ها از ایستگاه ها و تجهیزات گاز را درجهت استمرار و پایداری جریان مشترکین بویژه در فصل سرما ضروری برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از همه مشترکین بویژه مشترکین جدید درخواست نمود تا با رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، پاییز و زمستانی آرام و ایمن را سپری کنند.

کد خبر: ۵۲٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha