۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
۲۱۰ هکتار به وسعت گلخانه‌های استان همدان افزوده می شود
استاندار همدان:

۲۱۰ هکتار به وسعت گلخانه‌های استان همدان افزوده می شود

همدان - استاندار همدان بااشاره به وجود ۱۰۷ هکتار گلخانه در استان همدان گفت: طی سه سال ۲۱۰ هکتار به وسعت گلخانه های استان همدان اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدسعید شاهرخی بعدازظهر یکشنبه در بازدید از تحریریه یکی از روزنامه های همدان گفت: رسانه‌ها نقش بی بدیل و تأثیر گذاری در توسعه استان همدان دارند و همه مدیران باید ارتباط و تعامل با رسانه‌ها را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه سند راهبردی استان همدان با هدف توسعه پایدار استان و در راستای پرهیز از نگاه سلیقه‌ای و فردی تدوین شده و هم اکنون در حال اجرا است، گفت: به طور نمونه موجودی گلخانه‌های استان همدان ۱۰۷ هکتار بود که طی سه سال ۲۱۰ هکتار به وسعت آن اضافه خواهد شد.

شاهرخی با بیان اینکه هشت‌هزار میلیارد تومان پروژه در استان همدان فعال و در حال اجراست و هم اکنون همدان به شکل یک کارگاه عمرانی فعال است.

استاندار همدان با بیان اینکه همکاری نمایندگان مجلس با مدیران استان در زمینه توسعه قابل تقدیر است، گفت: همدان با وحدت و همدلی در مسیر توسعه و پیشرفت است و این روند را ادامه می‌دهیم.

وی یادآور شد: باغ‌های همدان یک فرصت و سرمایه گرانبها برای همدان است و از تخریب باغ‌ها در محدوده شهر همدان کوتاه نمی آییم و با خاطیان برخورد قانونی می‌کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه در حوزه صنعت و معدن واحدهای راکد را احیا کرده و سرمایه‌گذاری‌های جدید انجام داده‌ایم و در حوزه گردشگری، علاوه بر کارهای عمومی که انجام شده پنج سایت مهم گردشگری را تعریف کرده ایم، گفت: در حوزه‌ سرمایه‌گذاری سالی پنج هزار میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی را جذب کرده و برای سرمایه‌گذاری بسترهایی را فراهم می‌کنیم.

وی افزود: به‌منظور سامان‌دهی دامنه‌ شمالی الوند و جلوگیری از تعرض به این دامنه از حیدره تا دره مرادبیگ مورد مطالعه قرار گرفته و  به‌منظور کاهش قیمت مسکن قصد داریم با اضافه کردن ۶۵۰ هکتار از محدوده‌هایی که متناسب با توسعه شهر همدان است زمین‌های بیشتری را وارد بازار کنیم.

استاندار همدان اضافه کرد: در طرح اقدام ملی قصد ساخت بیش از ۲۲ هزار مسکن را در استان همدان داریم.

کد خبر: ۵۲٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha