۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
۱۰۷ میلیون تومان به کودکان و مادران شیرده استان سمنان تعلق گرفت
معاون کمیته امداد استان سمنان:

۱۰۷ میلیون تومان به کودکان و مادران شیرده استان سمنان تعلق گرفت

سمنان - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان درباره طرح حمایتی از زنان و کودکان تحت پوشش کمیته امداد، گفت: ۱۰۷ میلیون تومان به کودکان و مادران شیرده تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، سیده فاطمه تقوی ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد سمنان، درباره اعتبارات حمایتی از خانواده های تحت پوشش کمیته بیان کرد: در دی‌ماه سال جاری ۱۰۷ میلیون تومان ویژه کودکان و مادران شیرده به صورت سبد غذایی تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه توزیع این سبدها و بسته های حمایتی در سطح استان سمنان انجام گرفته است، ابراز کرد: این طرح به دنبال حمایت از زنان به خصوص زنان شیرده و کودکانشان است که توان مالی خوبی ندارند.

توزیع سبد غذایی یک میلیون تومانی

معاون کمیته امداد استان سمنان درباره دیگر طرح های این نهاد، توضیح داد: طی دی ماه سال جاری همچنین ۳۴۵ میلیون تومان در قالب بیمه سرانه اجتماعی به نیازمندان پرداخت‌شده است.

تقوی با بیان اینکه برای کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال، ماهیانه به‌صورت میانگین ۱۰۰ هزار تومان در قالب بن کارت شارژ می‌شود، تاکید داشت: نیامندان می توانند از این طریق با مراجعه به فروشگاه‌های خاص می‌توانند اقلام خود مثل شیرخشک و ... را تهیه کرده و به کودکان‌شان بدهند.

وی گفت: مددجویان استان سمنان همچنین در زمینه پیشگیری از بیمارهایی مانند سوء تغذیه در سال جاری از یک‌میلیون تومان سبد غذایی حمایتی بهره‌مند شدند.

کد خبر: ۵٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha