۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
۵۷۲ میلیارد تومان مالیات در استان سمنان دریافت شد
مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان:

۵۷۲ میلیارد تومان مالیات در استان سمنان دریافت شد

سمنان- مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۷۲ میلیارد تومان مالیات در استان دریافت شده که ۲۶۴ میلیارد تومان مربوط به مالیات ارزش‌افزوده و مابقی مالیات مستقیم است.

به گزارش خبرنگار بازار، جواد انوری شامگاه شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت وصول درآمدهای مالیاتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۷۲ میلیارد تومان مالیات در استان دریافت شده است، اظهار داشت: از این مبلغ ۲۶۴ میلیارد تومان مربوط به مالیات ارزش‌افزوده و مابقی مالیات مستقیم است.

وی بابیان اینکه تمامی دستگاه‌های مالی و هزینه‌ای و درآمد و دریافت مالیات در سازمان مالیاتی به سامانه جامع الکترونیکی متصل شدند، افزود: بنا بر اطلاعاتی که در سامانه ثبت است نسبت به صدور اظهارنامه مالیاتی اقدام می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به اینکه فقر آموزش مالیاتی یکی از مشکلات مقامیان مالیاتی در استان است و ازاین‌رو ارائه آموزش‌های لازم و مشاوره برای این افراد، امری حائز اهمیت است.

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات مالیاتی در استان سمنان
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: این جلسه به‌منظور بررسی وضعیت مازاد درآمد استان به‌عنوان کمک‌کار هزینه‌ای استان و بررسی آخرین وضعیت وصول مطالبات درآمدهای مالیاتی برگزارشده است.

نادر مالکی با تأکید بر اینکه درآمدها باید به‌گونه‌ای باشد که شاهد تحقق سقف تعهدهای استان باشیم، اضافه کرد: تمرکز بر وصول درآمدها و تحقق سقف تعهدها، نباید به‌هیچ‌عنوان به بخش تولید فشار وارد کند.

وی یادآور شد: به بحث درآمدهای غیر مالیاتی نیز باید توجه جدی وجود داشته باشد تا شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات باشیم.

کد خبر: ۵۲٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha