۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
افزایش ۷۰درصدی وصول مالیات در درآمدهای غیرمالیاتی استان سمنان
استاندار سمنان خبر داد؛

افزایش ۷۰درصدی وصول مالیات در درآمدهای غیرمالیاتی استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان گفت: آمار و اطلاعات ارائه شده توسط اداره کل امور مالیاتی و اداره کل اقتصاد و دارایی استان نشان از رشد ۷۰ درصدی وصول درآمدهای دولتی طی هفت ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر شامگاه شنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت وصول درآمدهای مالیاتی در استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ادارات دولتی باید به درآمدهای مکتسبه توجه داشته باشند، بیان کرد: یکی از مسائل مهم تداوم روند اقدامات برای فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان است. 

وی با تاکید بر قید بازگشت درآمدهای حاصل از فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان افزود: سمنان در بحث اموال مازاد دولتی نسبت به سایر استان‌های کشور، از تعداد املاک و اموال کمتری برخوردار است.

استاندار سمنان با بیان اینکه املاک مازاد دولتی در استان شناسایی شده اند، تاکید کرد: علی رغم وجود محدودیت‌ها و مشکلات بازهم برای فروش اموال معرفی شده در استان مجوز صادر شده است.

آشناگر با تاکید بر رویه فروش با بازگشت درآمدهای حاصل از فروش برای هزینه کرد در استان، تاکید داشت: وظیفه ما شناسایی اموال مازاد دستگاه های اجرایی استان به مراجع ذی ربط است.

وی افزود: در هفت ماه سال جاری درامد های وصولی نسبت به سهمیه تعیین شده سال ۹۹ بیشتر بوده است همچنین شاهد رشد ۷۰ درصدی درامد ها مالیاتی و غیرمالیاتی نسبت به سال ۹۸ بوده ایم. 

معاون مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه درآمدهای استان در هفت ماهه اول سال جاری، ۱۸.۵ درصد نسبت به سهمیه تعیین شده سال ۹۹ بیشتر است، گفت: این امر نشان از عملکرد خوب دستگاه‌ها در زمینه وصول درآمدها دارد.

امیر فولادی با بیان اینکه در هفت ماهه اول سال جاری شاهد وصول ۶۱۳ میلیارد تومانی درآمدها بوده‌ایم، گفت:  بالغ بر ۹۰ درصد درآمدهای وصولی استان مربوط به اخذ مالیات است.

کد خبر: ۵۲٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha