۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
مصرف گاز زنجانی ها به ۱۰ میلیون متر مکعب رسید
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

مصرف گاز زنجانی ها به ۱۰ میلیون متر مکعب رسید

زنجان-مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مصرف گاز زنجانی ها به بیش از ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب رسید.

به گزارش خبرنگار بازار ، موسی احمدلو ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، به مصرف گاز زنجانی‌ها اشاره کردو گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجانی‌ها بیش از ۱۰ میلیون و۵۰۰ هزار متر مکعب گاز مصرف کردن که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

وی با بیان اینکه  خوشبختانه قطعی گاز در استان زنجان نداشتیم، اظهار کرد: برای جلوگیری از قطعی گاز ولی شهروندان در مصرف گاز مدیریت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، با بیان اینکه  دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد در فضای داخلی و بسته و دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده ادارات باید موردتوجه قرار گیرد، ابراز کرد:با انجام این کارها به صرفه جویی در مصرف گاز کمک کنیم.

احمدلو یاد آور شد: با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم و زنجان منطقه کوهستانی است شهروندان حتماً مدیریت مصرف داشته باشند تا مشکلی در زمینهٔ تأمین گاز در استان رخ ندهد.

وی، تعداد مشترکین گاز استان زنجان را ۳۴۲ هزار مشترک اعلام کرد و یادآورشد: از این تعداد ۲۳۲ هزار و ۷۶ مشترک شهری و ۸۴ هزار و ۹۴۶ مشترک روستایی است وتعداد مشترکین تجاری استان ۲۳ هزار مشترک و مشترکین صنعتی هم هزار و ۲۳۰ مشترک است.

کد خبر: ۵٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha