۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
کشف بیش از ۱ میلیارد ریال کالای احتکار شده در انبار یک شرکت تعاونی در شیراز
رئیس بازرسی سازمان صمت استان فارس خبر داد

کشف بیش از ۱ میلیارد ریال کالای احتکار شده در انبار یک شرکت تعاونی در شیراز

شیراز- رئیس اداره بازرسی سازمان صمت استان فارس از کشف یک انبار متعلق به یک شرکت تعاونی با بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی و مواد شوینده در شیراز خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی حمید زارع با اعلام این خبر گفت: با دریافت اخباری مبنی بر احتکار مواد غذایی در یکی از انبارهای شهر شیراز بازرسان این سازمان به برگزاری گشت مشترک بازرسی به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و اطلاعات سپاه اقدام کردند که طی انبار مورد نظر که به احتکار مواد شوینده، انواع روغن خوراکی، برنج، شکر و قند پرداخته بود کشف و همه اقلام ضبط شد.

وی اظهار داشت: دراین انبار بیش از ۷ هزار عدد مواد شوینده و بیش از ۳ هزار عدد انواع روغن خوراکی کشف شده است در حالی که اکنون در بازار با کمبود عرضه روغن مواجه هستیم.

بر پایه اظهارات وی، مسئولان انبار یاد شده با استخدام نیرو، قیمت و تاریخ مصرف درج شده بر روی مواد شوینده‌ها را پاک می‌کردند تا قیمت و تاریخ مصرف جدید بر روی آنها درج کنند.

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت فارس گفت: پرونده تخلف این انبار به ارزش بیش از یک میلیارد ریال برای صدور رأی و طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال و انبار و فروشگاه این شرکت تعاونی پلمپ شده است.

زارع با تاکید بر برخورد جدی با برهم زنندگان نظم بازار و محتکران و گرانفروشان از مردم خواست، در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا انبار مقادیر زیادی کالا در منازل موارد را از طریق تافن ۱۲۴ (ستاد خبری سازمان صمت فارس) اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

کد خبر: ۵۲٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha