۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
نظارت بر نازل‌های عرضه بنزین تشدید می‌شود
مدیرکل استاندارد اردبیل:

نظارت بر نازل‌های عرضه بنزین تشدید می‌شود

اردبیل - مدیرکل استاندارد اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید گفت: در روزهای آتی نظارت بر نازل‌های عرضه بنزین تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، هاشم علایی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه ۷۲ جایگاه توزیع سوخت مایع در استان اردبیل وجود دارد، گفت: بر اساس قانون، تمام نازل‌های سوخت مایع در طول سال و هر سه ماه  یک‌بار به‌صورت دوره‌ای مورد آزمون صحت عملکرد قرار می‌گیرند.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون، تعداد سه هزار و ۱۲۶ نازل بنزین و گازوئیل در استان مورد بررسی و آزمون قرار گرفته است، گفت: تاکنون هیچ‌گونه تخلفی در آزمون این تعداد نازل سوخت مایع مشاهده نشده است.

مدیرکل استاندارد اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید گفت: در روزهای آتی برای جلوگیری از تخلفات، نظارت بر نازل‌های عرضه بنزین تشدید می‌شود.

علایی تصریح کرد: در این خصوص اکیپ‌های مشترک بازرسی با همکاری تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و آزمایشگاه همکار، تشکیل‌شده است.

وی گفت: شهروندان هنگام استفاده از نازل‌های عرضه سوخت مایع در جایگاه‌ها، به برچسب آزمون صحت عملکرد نازل توجه داشته و در صورت نداشتن این برچسب و یا مشاهده کم‌فروشی، موارد را از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ در طول شبانه‌روز به اطلاع اداره کل استاندارد برسانند تا در اسرع وقت موضوع بررسی شود.

کد خبر: ۵٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha