۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
اولین شناور فلزی خدمه‌بر تولید داخل ساخته می‌شود
در بوشهر؛

اولین شناور فلزی خدمه‌بر تولید داخل ساخته می‌شود

بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با تلاش متخصصان داخلی، اولین شناور فلزی خدمه‌بر تولید داخل در بوشهر ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سیاوش ارجمندزاده ظهر شنبه در بازدید از مجموعه کشتی سازی ناخدای جزیره بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توان و تجربه خوبی در فعالان حوزه صنایع دریایی در استان بوشهر وجود دارد که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید بیان کرد: در همین راستا تلاش می‌شود که تولید داخلی به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد و موانع و مشکلات پیش روی این صنایع رفع شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به سابقه درخشان استان بوشهر در حوزه دریانوردی و صنایع مرتبط با آن بیان کرد: با تلاش متخصصان داخلی، اولین شناور فلزی خدمه‌بر تولید داخل در بوشهر ساخته می‌شود.

وی با اشاره به ساخت این شناور توسط مجموعه کشتی سازی ناخدای جزیره اضافه کرد: شناورهای ساخت داخل نسبت به نمونه‌های خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و نگاه ویژه‌ای به این تولیدات داریم.

ارجمندزاده تصریح کرد: صنایع دریایی دارای فرصت‌های اشتغال بسیار خوبی هستند که با توسعه این صنعت می‌توان بخشی از مشکلات اشتغال و بیکاری را رفع کرد.

کد خبر: ۵۲٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha