۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
۱۰۳ واحد صنعتی مازندران تحت تملک بانک ها هستند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران:

۱۰۳ واحد صنعتی مازندران تحت تملک بانک ها هستند

ساری- موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: ۱۰۳ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تحت تملک بانک ها هستند.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی، به تامین زیرساخت های مورد نیاز در شهرک ها و نواحی اشاره و اضافه کرد: تلاش های زیادی در زمینه زیرسازی و آسفالت، اجرای خطوط انتقال آب و گاز و تصفیه خانه فاضلاب در این نواحی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۳ واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تحت تملک بانک ها به دلیل معوقات بانکی قرار دارند، افزود: این آمار در گذشته ۱۷۶ واحد بود که اکنون کاهش یافته است.

وی یادآور شد: از مجموع واحدهای تحت تملک ۷۳ واحد با رفع موانع فرا روی به متقاضیان و سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.

موسوی با اشاره به انجام کارهای زیرساختی و زیربنایی برای توسعه شهرک صنعتی بشل به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان گفت: در حال حاضر پروژه های مختلف با اعتبار سه میلیارد تومانی در این شهرک در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اظهار اینکه سطح اراضی صنعتی استان هزار و ۹۰۰ هکتار است، گفت: با ساخت شهرک صنعتی و تخصصی در شرق استان هزار هکتار به وسعت شهرک های صنعتی افزوده می شود.

کد خبر: ۵۲٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha