۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
بازگشت مدرن‌ترین مجموعه تولید لبنیات کشور در ناحیه صنعتی «دهک» به مدار تولید
فرماندار ملارد خبر داد

بازگشت مدرن‌ترین مجموعه تولید لبنیات کشور در ناحیه صنعتی «دهک» به مدار تولید

ملارد- برنجی، فرماندار ملارد از بازگشت بزرگترین و مدرن ترین مجموعه تولیدات لبنیات کشور در ناحیه صنعتی «دهک»خبر داد و گفت: در فاز نخست این مجموعه برای ۳۶۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال می شود.

سجاد برنجی در گفتگو با خبرنگار بازار از آغاز به کار  بزرگترین و مدرن ترین  مجموعه های تولیدات لبنی کشور در ناحیه  صنعتی «دهک» خبر داد و اظهار داشت: یکی از پیشرفته ترین واحدهای تولید فرآورده های لبنی که متاسفانه  با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت به دلایلی چون  نوسانات ارزی ،بروکراسی اداری و... متوقف شده بود به مدار تولید بازخواهد گشت.

فرماندار ملارد افزود: در ماه های گذشته  در راستای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان و استانداری تهران و با  حداقل شش بازدید  با حضور مسئولین کشوری و استانی از این پروژه و سه جلسه ستاد تسهیل  و سایر پیگیری های  معاون اقتصادی استانداری تهران چندین مشکل این واحد تولیدی که در حوزه اعتبارات ، آب و مسایل حقوقی بود  برطرف شد.

وی بیان داشت: همچنین با مساعدت های صورت گرفته جهت راه اندازی واحدها تسهیلات مورد درخواست این شرکت واریز و تا پایان سال جاری یکی از کارخانه های  پیشرفته  تولیدات لبنی کشور در شهرستان ملارد به  بهره‌برداری خواهد رسید.

برنجی در ادامه عنوان داشت: فاز نخست این مجموعه توان ایجاد اشتغال برای بیش از ۶٠٠ نفر  به صورت مستقیم و سه هزار نفر به صورت غیرمستقیم را دارد و مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا است.

کد خبر: ۵۲٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha