۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
تکمیل مسکن مهر پردیس نیازمند ۱۵ میلیارد ریال اعتبار است
معاون استاندار تهران:

تکمیل مسکن مهر پردیس نیازمند ۱۵ میلیارد ریال اعتبار است

پردیس- معاون استاندار تهران گفت: پیمانکاران برای تکمیل بخش‌های مسکن مهر پردیس نیاز به تزریق ۱۵ میلیارد ریال اعتبار دارند.

عبدالرضا چراغعلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از تشکیل ۲۰۰ پرونده حقوقی در خصوص مسکن مهر در شهرهای جدید پرند و پردیس خبر داد و افزود: این تعداد پرونده حقوقی در مقایسه با تعداد ۵۰ هزار عددی این واحدها ناچیز و طبیعی است، اما همین مقدار نیز باید به دقت پیگیری شود، تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی با بیان این که وظیفه استانداری تهران و وزارت کشور در خصوص پرونده مسکن مهر نظارتی است، در خصوص گرانی های این مسکن افزود:  بهه دلیل افزایش قیمت مصالح شاهد ایجاد مشکلاتی برای ۷۰ هزار واحد مسکن مهر در پرند و پردیس هستیم و همین گرانی ها است، که سبب تحویل نیمه کاره مسکن مهر توسط برخی از پیمانکاران شده است.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از سرمایه گذاری ۱۲ میلیون تومانی متقاضیان و نیز ۴۶ تومان وام برای مسکن مهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: اکنون قیمت این مسکن‌ها به حدود ۸۰۰ میلیون تومان رسیده و برخی از پیمانکاران توانایی اتمام پروژه ها را ندارند و از سویی دیگر در بسیاری از واحدها با پیشرفت بالای ۹۵ درصد رشد نیاز به تامین اعتبار است.

چراغعلی افزود: در شهر جدید پردیس برای تکمیل تمامی بخش های مسکن مهر ۱۵ میلیارد ریال باید به پیمانکاران اعتبار تزریق شود، اما به پیمانکاران در مسکن مهر پرند، پردیس و دیگر پروژه های اینچنینی تذکر داده شده که دریافت وجه مازاد از متقاضیان غیرقانونی است.

کد خبر: ۵۲٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha