۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
ترخیص موتورسیکلت‌های توقیف شده، از فردا
رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد

ترخیص موتورسیکلت‌های توقیف شده، از فردا

هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: براساس تمهیدات اتخاذ شده از فردا شرایط برای رفع توقیف ۷۳۷ هزار دستگاه موتورسیکلت رسوب شده در پارکینگ‌های راهنمایی و رانندگی مهیا می‌شود.

به گزارش بازار، سردار هادیانفر صبح امروز در نشست روسا و معاونان پلیس راهور ناجا که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، افزود: به دستور فرماندهی نیروی انتظامی با هدف رفع توقیف وسایل نقلیه که سالهاست در پارکینگ‌های راهنمایی و رانندگی رسوب شده اند مقرر شد از فردا به عنوان نخستین گام، مسیر رفع توقیف آسان موتورسیکلت‌ها به مدت دو ماه در سراسر کشور عملیاتی شود.

وی گفت: ۷۳۷ هزار دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ‌های کشور به دلایل مختلف تخلفات راهنمایی و رانندگی، قضایی و پلیس آگاهی در توقیف به سر می‌برند که شامل این رفع توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: این طرح برای ترخیص موتورسیکلت‌ها موانعی داشت که با همکاری دستگاه‌های مختلف موانع برچیده شد تا هرچه سریع‌تر حقوق مردم احقاق شود.

سردار هادیانفر گفت: این طرح شامل موتورسیکلت‌های توقیفی از سال ۹۰ تا ۲۹ اسفند ۹۸ است و مقرر شده است هزینه ترخیص موتورسیکلت‌ها تا حد زیادی برای رفاه حال مالکان کاهش پیدا کند.

وی افزود: مالکان و متصرفان موتورسیکلت‌ها از فردا می‌توانند با مراجعه به پلیس به علاوه ۱۰ و همچنین مراکز پلیس در شهرستان با ارایه کارت ملی، اسناد مالکیت، گواهینامه، بیمه نامه و قبض پارکینگ برای ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

کد خبر: ۵۲٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha