۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان کمک معیشت به ۶۰میلیون نفر جامعه هدف
نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خبر داد

پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان کمک معیشت به ۶۰میلیون نفر جامعه هدف

آذرشهر- نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان کمک معیشت به ۶۰میلیون نفر جامعه هدف خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی در حاشیه سفر به شهرستان آذرشهر و جلسه بررسی مشکلات بخش ممقان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به مصوبه کمیسیون برنامه بودجه برای تقویت قدرت خرید مردم و کاهش مشکلات معیشتی، گفت: بر این اساس باتوجه به مشکلات اقتصادی، پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان را به‌عنوان کمک معیشتی به مردم با جامعه هدف ۶۰ میلیون نفر تصویب کردیم.

وی افزود: جامعه هدف پرداخت یارانه کالایی به دو گروه ۴۰ میلیون و ۲۰ میلیون نفری تقسیم شده است که در گروه اول؛ اعتبار کارت یارانه برای ۴۰ میلیون نفر با درآمد متوسط شارژ می‌شود.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی، گروه دوم ۲۰ میلیون نفری را شامل افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، آسیب دیدگان از بیماری کرونا و افراد با حداقل درآمد دانست و گفت: این مصوبه مجلس در شورای نگهبان در حال بررسی است و مجلس شورای اسلامی با برگزاری چندین جلسه با دولت نشان داده است که برای اجرای این طرح عزم جدی دارد.

مجلس شورای اسلامی وارد ریل قانون گذاری شده است
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی وارد ریل قانون گذاری شده است، اظهار داشت: خوشبختانه با همراهی نمایندگان، پس از چندماه بحث و تبادل نظر، طرح تامین یک میلیون تن قیر برای دستگاه‌های اجرایی  در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح و پس از بررسی ایرادات وارده به این طرح با حضور حقوقدان شورای نگهبان، در نهایت به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

وی ادامه داد: بنده حتی در رابطه با این موضوع جهت جلب‌نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با نحوه پرداخت قیر به مجمع رفتم و امیدواریم این میزان قیر در اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم و موردنیاز مورداستفاده قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای همچنین با اشاره به مشکلات شهرستان آذرشهر و بخش ممقان، از تذکر کتبی به وزیر در ارتباط با اجرای تقاطع غیرهم‌سطح شهرک شهید سلیمی آذرشهر به وزیر و پیگیری سایر مشکلات و پروژه‌های نیمه تمام خبر داد.

کد خبر: ۵۲٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مجید IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      0 0
      سلام نیازمند ترین داخل کشور 20میلیون هستند ازشورای نگهبان خواهش میکنم این طرح که مجلس داده است تصویب کند مردم محتاج نان شب هستند با این اوضاع کنونی وگرانیها همه اجناس چند برابر شده است توان خرید نداریم
    • زهرا IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      0 0
      سلام من ازمسولین خواهش میکنم یه فکری برای ما بدبخت بیچارها بکنن من گوشی ندارم شوهرم بیکاره دخترمن بایدازدرس محروم بشه امسال کلاس سوم هیچ درامدی به خدانداریم گرسنگی روتحمل میکنیم ولی بچه ی من چه گنا هی کرده ممنون