۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
 ۱۰ طرح مشارکتی آبرسانی در شهرستان خدابنده اجرا می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

۱۰ طرح مشارکتی آبرسانی در شهرستان خدابنده اجرا می‌شود

زنجان- جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان، از اجرای ۱۰ طرح مشارکتی آبرسانی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: اجرای خط انتقال روستای آبی سفلی به طول بیش از دو کیلومتر و با اعتبار دو میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح‌ها است.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از اجرای ۱۰ طرح مشارکتی آبرسانی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: اجرای خط انتقال روستای آبی سفلی به طول بیش از دو کیلومتر و با اعتبار دو میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال ازمهمترین این طرح ها است و با اجرای این طرح بیش از دو هزار نفر از جمعیت روستای آبی سفلی از خدمات تامین آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد. 

وی اظهار کرد: اجرای شبکه توزیع آب در روستای ابراهیم آباد به طول دو  کیلومتر، احداث مخزن ذخیره آب و بازسازی خط انتقال به طول هفت کیلومتر هم دردستور کار است و اعتبار اجرای طرح آبرسانی به روستای ابراهیم آباد پنج میلیارد ریال است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان، تاکید کرد: بازسازی ایستگاه پمپاژ و اجرای ۲.۵ کیلومتر خط انتقال و تجهیز یک حلقه چاه تامین آب شرب در روستای مزید آباد از دیگر طرح های مشارکتی بوده و برای اجرای این طرح هم بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جزء قاسمی به احداث شبکه توزیع آب در روستای قمیشلو اشاره کرد و گفت:طول شبکه احداث شده در روستای قمیشلو یک هزار و ۶۰۰ متر بوده است. 

وی ابراز کرد: اجرای خط انتقال به روستای ده جلال به طول ۳.۵ کیلومتر، اجرای لایروبی و مرمت قنات روستای آقجه کند، کف شکنی چاه تامین آب روستای محمد خلج و طرح آبرسانی به روستای گل تپه شامل حفر یک حلقه چاه، خرید برق، لوله گذاری و اجرای ۶۰۰ متر خط انتقال هم از طرح های مشارکتی در این شهرستان است.

کد خبر: ۵۲٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha