۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
صرف ۱۴ هزار میلیارد ریال برای اجرای ۵ هزار پروژه زیرساختی در مازندران
استاندار مازندارن اعلام کرد

صرف ۱۴ هزار میلیارد ریال برای اجرای ۵ هزار پروژه زیرساختی در مازندران

ساری- استاندار مازندران گفت: در سال جاری ۱۴ هزار میلیارد ریال برای اجرای پنج هزار پروژه زیرساختی در استان صرف شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری در گفتگو با خبرنگاران در سالن استانداری از تخصیص پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر معاون رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: این اعتبارات برای ۳۸ پروژه مختلف در استان تامین شده است.

وی میزان اعتبارات عمرانی صرف شده طی سال جاری برای طرح های مختلف زیرساختی و زیربنایی را ۱۴ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار برای پنج هزار پروژه زیرساختی در حوزه راه و طرح های زیربنایی استان صرف شده است.

وی جمع اعتبارات استان را ۲۰ هزار میلیارد ریال برشمرد و هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار را هزینه ای دانست و گفت: باید برنامه ریزی مناسبی برای اجرای مناسب طرح ها صورت گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه طرح های بومگردی در استان باید توسعه یابد، گفت: این طرح ها با منع قانونی روبرو نیستند و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

حسین زادگان درباره اعتبارات سفر نوبخت به استان گفت: ۳۸ پروژه شامل طرح های حوزه راه، پسماند و مهار آب های سطحی و تکمیل گذرگاها از اعتبار بهره مند شدند و تاکنون ۵۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات جذب شده است.

کد خبر: ۵۲٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha