۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
طلبکاران استقلال و پرسپولیس در اولویت واگذاری سهام نیستند
معاون سازمان خصوصی‌سازی:

طلبکاران استقلال و پرسپولیس در اولویت واگذاری سهام نیستند

شمسی، معاون سازمان خصوصی‌سازی تأکید کرد: قرار نیست طلبکاران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در اولویت واگذاری سهام قرار داشته باشند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان خصوصی سازی، ابوالقاسم شمسی جامخانه، معاون شرکت ها و قیمت گذاری بنگاه های سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این سوال که آیا به اشخاصی که از باشگاههای استقلال و پرسپولیس به هر دلیلی طلبکار هستند، باید سهام داده شود، اظهار داشت: چنین چیزی نیست و هر کسی می‌تواند در خرید سهام شرکت کند. کارگروهی که در سازمان خصوصی‌سازی تشکیل شده، اهلیت فنی و مالی اشخاص را بررسی می‌کند و کاری ندارد که آن شخص از باشگاه طلبکار است یا نه.

وی افزود: سازمان خصوصی‌سازی برای بحث سهام کنترلی و مدیریتی بر اساس دستورالعمل مصوب شده، اهلیت فنی و مالی را بررسی می‌کند و چه طرف بدهکار باشد و چه طلبکار مورد بررسی قرار می‌گیرد. بنابراین، همه می‌توانند در واگذاری شرکت کنند، اما بر اساس دستورالعمل ذکر شده بررسی خواهند شد که چه افردی از لحاظ فنی و مالی می‌توانند در واگذاری حضور داشته باشند.

معاون سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود شرکت‌های تعاونی در اولویت‌های اصلی برای خرید سهام این دو باشگاه هستند، تصریح کرد: فارغ از استقلال و پرسپولیس، از ورود شرکت‌های تعاونی برای خرید سهام استقبال می‌کنیم و می‌توانند سهام بگیرند، اما قانون برای آنها اولویتی قرار نداده است.

کد خبر: ۵۲٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha