۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
فقط یک درصد تا تکمیل پروژه ارتقا کیفی روکش آسفالت راه های شریانی
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گزارشی اعلام کرد

فقط یک درصد تا تکمیل پروژه ارتقا کیفی روکش آسفالت راه های شریانی

طبق گزارش عملکرد شش ماهه اول سال جهش تولید توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمینه راهداری و توسعه راه روستایی، پروژه نگهداری راه‌های شریانی در قالب روکش آسفالت از پیشرفت ۹۹ درصدی برخوردار است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، گزارش عملکرد پروژه‌های سال جهش تولید در شش ماهه اول سال ۹۹ در حوزه راهداری و راه‌های روستایی حاکی از آن است که در حوزه توسعه راه‌های روستایی ۳۵ طرح به طول ۳۵۰۰ کیلومتر با پیشرفت ۷۳ درصدی و ۹۹ درصد از مجموع ۱۲۰۰ کیلومتر پروژه نگهداری راه‌های شریانی در قالب روکش آسفالت معادل ۱۱۸۶ کیلومتر در سطح استان‌های کشور به سرانجام رسیده است.  

بر اساس این گزارش در حوزه ایمن‌سازی و نگهداری و بهسازی نوع الف، ب و ج راه‌های شریانی کشور از ۲۰۰۰ کیلومتر پروژه تعریف‌شده در ابتدای سال، ۱۲۰۶ کیلومتر انجام شده است که از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار است. در این بخش از  ۴/۲۶۹/۹۷۳ میلیون ریال اعتبار ابلاغی از منابع داخلی و عمومی، ۱/۴۲۴/۰۸۴ میلیون ریال تخصیص یافته است.

این گزارش حاکی است برای اصلاح و ایمن‌سازی راه‌های شریانی کشور در زمینه حذف و اصلاح نقاط پرحادثه با اعتبار ابلاغی ۲/۴۵۶/۷۸۵ میلیون ریال ۳۲۵ نقطه شناسایی شد که با تخصیص اعتبار ۱/۰۴۸/۳۶۰ میلیون ریال، ۱۹۰ نقطه پر حادثه رفع شده و طی شش ماهه اول سال جاری این طرح نیز از پیشرفت فیزیکی ۵۹ درصدی برخوردار بوده است.  

شایان ذکر است در حوزه مطالعه و اجرای تعمیرات اساسی و نگهداری پل‌های بزرگ و ابنیه فنی کشور نیز ۱۰۲ پروژه تعریف و ۸۱ پروژه آن طی شش ماه به سر انجام رسیده است و در مجموع از پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی برخوردار است.

این گزارش می‌افزاید: برای اجرای طرح نوسازی و بازسازی ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری،  ۲/۹۰۴/۴۲۷ میلیون ریال اعتبار از محل منابع عمومی و داخلی ابلاغ شده است و با تخصیص ۱/۱۲۳/۰۳۲ میلیون ریال اعتبار تاکنون ۴۰ دستگاه ماشین آلات جدید خریداری شده و این طرح از پیشرفت ۱۵ درصدی برخوردار بوده است.

کد خبر: ۵۱٬۹۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha