۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
احداث جاده ترانزیت در مسیر کهیر تا منطقه آزاد در چابهار
به دستور وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود

احداث جاده ترانزیت در مسیر کهیر تا منطقه آزاد در چابهار

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دستور احداث جاده ترانزیتی در مسیر سه راه کهیر تا گیت منطقه آزاد در چابهار را صادر کرد و مقرر شد که ساخت این مسیر از هفته آینده با مشارکت وزارت راه‌وشهرسازی و استانداری سیستان‌وبلوچستان آغاز شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرساری در نشست مدیران شهرستان چابهار که در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد، پس از دریافت گزارش از سوی معاونت های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور، شهرسازی و معماری، شرکت بازسازی شهرهای ایران و سازمان بنادر و کشتیرانی ایران و همچنین فرمانداری چابهار، نماینده چابهار و استاندار سیستان و بلوچستان؛ اقدام به صدور دستور مبنی بر احداث جاده ترانزیتی در مسیر سه راه کهیر تا گیت منطقه آزاد در چابهار کرد.

طبق توافق انجام شده، مقرر شد که هزینه ساخت این مسیر ۴۸ کیلومتری، نیمی از آن از سوی وزارت راه و شهرسازی و نیم دیگر آن از سوی استانداری سیستان و بلوچستان تامین شود.

وزیر راه و شهرسازی طی این دستور، با توجه به اینکه این مسیر ترانزیت از شهر چابهار عبور می کند، تاکید کرد که تمامی مسایل شهرسازی و معماری در این پروژه می بایست از سوی مشاور طرح و پیمانکار مجری رعایت شود.

گفتنی است که طبق توافق انجام شده، امکان اضافه شدن ۵ کیلومتر دیگر به این مسیر وجود دارد.

کد خبر: ۵۱٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha