۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
۱۷۰ مورد مجوز بی‌نام سرمایه گذاری در ایلام صادر شد
معاون استاندار ایلام:

۱۷۰ مورد مجوز بی‌نام سرمایه گذاری در ایلام صادر شد

ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به حمایت همه جانبه مسئولان استان از سرمایه گذاران گفت: برای رفع بروکراسی‌های اداری ۱۷۰ مورد مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری صادر شده است.

به گزارش بازار، حیدر نعمتی صبح چهارشنبه در نشست با گروهی از سرمایه‌گذاران در استانداری ایلام اظهار کرد: این استان با وجود ذخایر نفت و گاز، مرز، آب، کشاورزی و...ظرفیت های منحصربه فردی برای سرمایه گذاری دارد.

وی افزود: هم اکنون در بخش نفت و گاز، طرح های بسیار بزرگی در استان ایلام با حضور سرمایه گذاران اجرایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه مسئولان استان اهتمام خود را برای حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران قرار داده اند، گفت: یکی از مهمترین طرح های استان صدور مجوزهای بی نام سرمایه گذاری در بخش های مختلف برای حذف بروکراسی های اداری بوده است.

نعمتی با اشاره به اینکه این استان در بحث صدور مجوزهای بی‌نام جزو استان‌های اول کشور است، افزود: با صدور ۱۷۰ مورد مجوز بی‌نام در راستای کوتاه کردن فرآیند سرمایه‌گذاری در کشور پیشرو است.

وی تصریح کرد: ایلام در بسیاری از شاخص‌های سرمایه‌گذاری در رتبه اول کشور قرار دارد و این استان بر اساس آخرین گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از نظر امنیت سرمایه‌گذاری در جایگاه اول کشور قرار دارد و نسبت به سال گذشته ۲۹ پله ارتقا یافته است.

کد خبر: ۵٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha