۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
ساخت یک هزار و ۱۰۰ مسکن ملی برای یزدی‌ها
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یزد:

ساخت یک هزار و ۱۰۰ مسکن ملی برای یزدی‌ها

یزد- محمدپناه، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام یزد گفت: هزار و صد واحد مسکن ملی با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام یزد در حال ساخت است که این واحدها با متریال درجه یک به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

علی‌اکبر محمدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در یزد، اظهار کرد: تاکنون چهار پروژه از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن با حمایت ستاد فرمان امام در یزد کلید خورده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام یزد، بیان کرد: چهارشنبه ۱۴ آبان ماه، چهارمین پروژه پس از پروژه‌های بلوار نواب صفوی، آزادشهر و شهرستان مهریز، در بلوار مدرس یزد کلنگ‌زنی شد.

به گفته وی، با کلنگ‌زنی چهارمین پروژه که شامل ۶۰۸ واحد مسکونی می‌باشد، یک‌هزار و صدمین واحد مسکونی استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام در یزد شروع به کار کرده است.

ساخت واحدهای ستاد فرمان با متریال درجه یک ایرانی 
محمدپناه در خصوص روند اجرایی پروژه‌های پیشین تحت حمایت این ستاد، بیان کرد: پروژه بلوار نواب صفوی که کلنگ‌زنی آن در اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد، تاکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته و ان‌شاالله به عنوان اولین پروژه طرح اقدام ملی کشور در دهه فجر امسال به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام یزد در خصوص پروژه‌های آزادشهر و مهریز، اظهار کرد: پیمانکاران این دو پروژه انتخاب شده‌اند و این پروژه‌ها در مرحله اخذ پروانه و مجوزهای ساخت می‌باشد.

وی اظهار کرد: واحدهای مسکونی ساخته شده توسط این ستاد به صورت تکمیل‌شده، با نصب پکیج، رادیاتور و متریال درجه یک ایرانی ساخته می‌شود.

کد خبر: ۵۱٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha