۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
۳۱ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت استان سمنان سرمایه گذاری شد
رئیس صمت استان سمنان:

۳۱ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت استان سمنان سرمایه گذاری شد

سمنان - رئیس صمت استان سمنان گفت: از سال ۹۲ تا کنون ۳۱ هزار میلیارد تومان شامل ۲۷ هزار میلیارد تومان در بخش جواز تاسیس و چهار هزار میلیارد تومان در بخش بهره برداری در صنعت استان سرمایه گذاری شده است.

بهروز اسودی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۲ تا کنون ۳۱ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت استان سمنان سرمایه گذاری شده است، بیان کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۱۹۶ مورد پروانه بهره برداری صنعتی با اعتبار چهار هزار میلیارد تومان و اشتغال ۱۶ هزار و ۱۱۶ نفر صادر شده است.

وی افزود: در بازه زمانی شش ساله همچنین شش هزار و ۹۸۰ مورد جواز تاسیس با اعتبار ۲۷ هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان و اشتغال (پیش بینی) ۱۷۱ هزار و ۲۴۲ نفر صادر شده است.

رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: در این بازه زمانی همچنین ۳۱۸ مورد پروانه اکتشاف معادن، ۲۳۱ مورد گواهی کشف و همچنین ۳۳۶ مورد پروانه بهره برداری با اشتغال دو هزار و ۳۷۸ نفر و سرمایه گذاری ۱۸۶ میلیارد تومان صادر شده است.

اسودی بیان کرد: در بازه زمانی شش ماهه تا ابتدای بهمن ماه ۹۸ همچنین ۴۲ بنگاه صادراتی تشکیل شده است.

وی گفت: در این بازه زمانی ۴۰۹ مورد کارت بازرگانی صادر و ۹۸۰ مورد نیز تمدید شده اند همچنین تعداد واحدهای دارای پروانه صنفی نیز به هشت هزار و ۵۰ مورد و تعداد نمایشگاه های استان به ۷۹ مورد رسیده است.

رئیس صمت استان سمنان گفت: ۹۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار کالا در این شش سال از گمرک استان صادر و ۳۰۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا به استان وارد شده است و به عبارت دیگر در این بازه زمانی دو میلیون و ۶۲۶ هزار تن کالا صادر و ۱۴۰ هزار تن کالا وارد شده است.

کد خبر: ۵٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha