۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
تسویه پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۹۸ دانشگاه‌ها
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خبر داد

تسویه پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۹۸ دانشگاه‌ها

نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تسویه پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۹۸ دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش بازار، محمدتقی نظرپور گفت: اعتبار مورد نیاز برای تسویه کامل پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی تا پایان سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی‌عالی و مؤسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری، با اعتباری معادل ۲۰۳۱ میلیارد ریال ابلاغ شد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: بر اساس اسناد و مدارک دریافت شده از دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری این وزارت موفق به پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان معزز هیأت علمی و غیرهیأت علمی به تعداد ۹۸۲ نفر شده است.

وی ادامه داد: این معاونت همچنین با ارسال بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، مؤسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری خواستار واریز هرچه سریع‌تر پاداش این عزیزان شده است.

نظرپور ضمن قدردانی از حمایت‌های ثمربخش سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت این قشر از عزیزان، از روند ادامه پیگیری‌های مستمر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص تأمین اعتبار بازنشستگان سال ۱۳۹۹ نیز خبر داد تأکید کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به پرداخت پاداش پایان خدمت ۲۸۳ نفر عضو هیأت علمی و ۶۹۹ نفر از کارکنان غیرهیأت علمی سال ۱۳۹۸ شده است.

کد خبر: ۵۱٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • تقی IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      0 0
      سلام، حداکثر مبلغ پاداش برای بازنشستگان اعضای هیئت علمی سال ۹۸ چند بود.