۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
۸۹ واحد معدنی در استان سمنان در حال تجهیز است
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۸۹ واحد معدنی در استان سمنان در حال تجهیز است

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه ۸۹ واحد معدنی در استان در حال تجهیز است، گفت: شهرک تخصصی صنایع معدنی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل بعدازظهر چهارشنبه در جلسه دورسخنی شورای معادن استان سمنان ضمن بیان اینکه ۸۹ واحد معدنی در سطح استان در حال تجهیز شدن است، اظهار داشت: تسریع در تجهیز واحدهای معدنی که در حال رفع مشکلات زیرساختی هستند، به‌طور ویژه در دستور کار است.

وی از راه‌اندازی شهرک تخصصی صنایع معدنی در سمنان خبر داد و گفت: طرح‌های حمایتی معادن استان باید بدون تعارض با قوانین بالادستی اجرایی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اصلاح قوانین اضافی که مانعی در مسیر تولید هستند را راهکاری عملیاتی برای رفع مشکلات معدن داران برشمرد و گفت: تأمین آب و برق برای توسعه معادن استان سمنان نقش مؤثری ایفا می‌کند.

حمایت از طرح‌های رونق و جهش تولید در سمنان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: ۱۵۲ معدن استان تعطیل است و این در حالی است که ۳۸۴ معدن این منطقه معادل ۷۶ درصد فعال است.

علیرضا شریفی نژاد با تأکید بر اینکه راه‌اندازی شهرک تخصصی صنایع معدنی در سمنان ایده خوبی است، تصریح کرد: طرح‌هایی که به رونق و جهش تولید در سطح استان کمک کند حمایت می‌شوند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم تعیین نقشه راه و تبیین برنامه مشخص از زمان واگذاری تا بهره‌برداری معادن استان سمنان بیان کرد: رفع مشکلات زیرساختی در حوزه معدن می‌تواند مسیر توسعه اقتصادی استان سمنان را هموارتر کند.

کد خبر: ۵۱٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha