۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
تسهیلات دولت برای تولید مرغ نژاد «آرین» در همدان
مدیر امور طیور جهاد کشاورزی استان همدان خبرداد:

تسهیلات دولت برای تولید مرغ نژاد «آرین» در همدان

همدان - مدیر امور طیور جهاد کشاورزی استان همدان از پرداخت تسهیلات دولتی برای تولید مرغ نژاد «آرین» در همدان خبر داد.

به گزارش بازار، علیرضا قراگوزلو بابیان اینکه دولت به سرمایه گذاران و یا صاحبان مرغداری‌های برای تولید مرغ نژاد آرین تسهیلات می‌دهد، افزود: در بررسی‌های انجام شده نژاد مرغ آرین که نژادی ایرانی است را می‌توانیم بدون نیاز به واردات در کشور پرورش دهیم و دولت هم از سرمایه گذاران برای پرورش آن حمایت می‌کند.

وی افزود: این گونه نژاد مرغ گوشت سالم و مغذی دارد که در مقایسه با سایر نژادها تولید گوشت آن به صرفه تر و تغییر جوجه ریزی مرغداری‌ها با جوجه‌های مرغ نژاد آرین امکان پذیر است.

مدیر امور طیور جهاد کشاورزی استان همدان بیان کرد: صاحبان مرغداری‌ها یا سرمایه گذاران جدید نیازی به حضور در استان برای پیگیری تغییر جوجه ریزها ندارند و مسئولان خود در محل برای بررسی روند تغییرات و سرمایه گذاری حاضر می‌شوند.

قراگوزلو گفت: دولت برای جوجه ریزی مرغ مادر آرین برای هر جوجه ۲۳۰ هزار تومان تسهیلات؛ تأمین نهاده‌ها و داروهای مرغداری و ۵۰ درصد از کل بیمه‌ها را پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: پرورش مرغ آرین کمک می‌کند با این روند افزایشی جمعیت بتوانیم هم از نظر سلامتی به جامعه کمک کنیم و هم به سمت خودکفایی در صنعت طیور برویم.

کد خبر: ۵۱٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha