۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
تولید قطعات صنعت نفت و گاز و عمده واحدهای ۴ شهرک صنعتی اهواز تعطیل اند
نماینده مردم اهواز در مجلس در گفتگو با بازار:

تولید قطعات صنعت نفت و گاز و عمده واحدهای ۴ شهرک صنعتی اهواز تعطیل اند

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون دلیل تعطیلی کارخانه «ساخت قطعات صنعت نفت و گاز » در حوزه انتخابیه خود را بحث تامین مواد اولیه و عدم حمایت های دولتی عنوان کرد.

 سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به ظرفیت های راکد صنایع در کشور گفت: واحدهای تولیدی زیادی در حوزه انتخابیه بنده وجود دارد که یا تعطیل شده‌اند و یا اینکه با ظرفیت های کمی مشغول به فعالیت هستند .

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون اظهار داشت : برخی از کارخانجات هم در حوزه انتخابیه بنده در حال آماده سازی بودند اما متاسفانه در پی افزایش قیمت‌ها و عدم همکاری بانک‌ها به تعطیلی کشیده شدند و به مرحله تولید نرسیدند.

 وی تاکید کرد : ما در اهواز ۴ شهرک صنعتی داریم که عمده واحدهای تولیدی آن تعطیل شده است به عنوان مثال شرکت‌هایی که به تولید قطعات صنعت نفت و گاز مشغول بودند امروز به مرحله تعطیلی کشانده شده اند.

حسینی با اشاره به چرایی تعطیلی این کارخانجات اظهار داشت: عدم تأمین مواد اولیه و عدم حمایت‌های دولتی از این کارخانجات علت اصلی تعطیلی آن‌ها است.

 این نماینده مجلس گفت: همچنین در حوزه انتخابیه بنده شرکت‌هایی در حوزه تولید مواد غذایی و فعالیت می‌کردند که به دلیل عدم همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات به ورطه تعطیلی کشیده شده اند.

کد خبر: ۵۱٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha