۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
محور سنندج-مریوان، ماه های آینده به بهره برداری می‌رسد
وزیر راه و شهرسازی:

محور سنندج-مریوان، ماه های آینده به بهره برداری می‌رسد

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محور سنندج-مریوان با اشاره فعال بودن عملیات اجرایی در این پروژه از بهره برداری از آن در ماه های آینده خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محور در حال احداث سنندج – مریوان پس از بازدید از تونل تکمیل شده این طرح در جمع خبرنگاران، گفت: طی ۲ سال اخیر به اندازه ۱۰ برابر سال‌های پیش کار اجرایی و عمرانی در بخش‌های راه و زیرساخت‌های کردستان انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پروژه جاده جدید سنندج - مریوان تا یکی ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و بسیاری از مشکلات محور سنندج - مریوان رفع می‌شود.

اسلامی با بیان اینکه فرودگاه سقز هم از جمله پروژه‌های مهم کردستان است، اظهار داشت: در تابستان سال آینده پرواز به این فرودگاه آغاز می‌شود که تاثیر قابل توجهی در حمل و نقل هوایی استان خواهد داشت.

وی افزود: پروژه راه‌آهن همدان - سنندج یکی از پروژه‌های راهبردی در کردستان برای اتصال این استان به شبکه سراسری است.

اسلامی با بیان اینکه این پروژه در دولت تدبیر و امید و سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: به طور قطع با بهره‌برداری از این پروژه تحول بزرگی در توسعه این استان اتفاق می‌افتد.

وی  به آغاز مطالعه اتصال راه‌آهن همدان - سنندج به مرز باشماق اشاره کرد و گفت: مهمترین گام برای اجرای این پروژه هماهنگی با کشور عراق است که اگر به تفاهم برسیم، کار معناداری صورت گرفته است.

کد خبر: ۵۱٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha