۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور اعضای مجمع به منظور بررسی بودجه و برنامه عملیاتی پیشنهادی سال ۱۴۰۰ و همچنین بررسی بودجه اصلاحی سال ۹۹ برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور نمایندگانی از وزارتخانه های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کار و تعاون اجتماعی، امور اقتصاد و دارایی و سازمان و برنامه و بودجه با حضور فتاحی معاون محترم وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین مدیرعامل به ریاست موثقی معاون محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت با توجه به شرایط بیماری کرونا به صورت ویدئو کنفرانسی صبح دیروز (دوشنبه ۱۲ آبان ماه) برگزار شد.

براساس این گزارش، در این جلسه حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گزارش کاملی از فعالیت های این شرکت را در ارتباط با وظایف و مأموریت ها همراه با عملکرد اقدامات مطابق با اهداف پیش بینی شده ارائه کرد.

وی در این جلسه با اشاره به اینکه امروز شرکت ارتباطات زیرساخت با توجه به رسالتی که در حوزه ارتباطات به عنوان پیشران و خط اول توسعه زیرساخت های ارتباطی در کشور ایفاد می کند توانسته است با توجه به شرایط خاص کرونا و تحریم ها با ارائه سرویس های مطلوب به مشتریان و کاربران موفق عمل کند و سربلند باشد.

در پایان جلسه سیروس موثقی نائب رئیس مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان عملکرد مطلوب شرکت در توسعه و عرضه سرویس های با کیفیت و نیز تحقق اهداف بودجه ای از زحمات و تلاش مدیران و کارکنان تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر: ۵۱٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha