۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
صیانت از مشاغل  ۳ صنعت بزرگ با تامین ارز واردات نهاده های دامی
رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان جوجه یک روزه خبرداد:

صیانت از مشاغل ۳ صنعت بزرگ با تامین ارز واردات نهاده های دامی

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان جوجه یک روزه گفت: تسهیل روند واردات نهاده های دام و طیور با تسریع پرداخت ارز مورد نیاز کالاهای رسوبی و تخلیه بارهای مانده در کشتی زمینه تنظیم بازار کالاهای اساسی را مهیا می کند.

به گزارش بازار به نقل از  روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران (آوندا) غلامعلی فارغی، اظهارکرد: تداوم روند افزایش تولید محصولات پروتئینی و کارخانجات روغن کشی منوط به تامین مواد اولیه از جمله نهاده های دام و طیور و دانه های روغنی است.

این فعال اقتصادی با اشاره به سهم صنعت مرغداری، دامداری و روغن کشی در اشتغالزایی افزود: با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور صیانت از مشاغل موجود و ایجاد فرصتهای شغلی جدید باید در دستور کار مسئولان با حمایت از تولیدکنندگان و تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی قرار بگیرد.

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان جوجه یک روزه با تاکید بر ضرورت تسریع روند تامین ارز مورد نیاز برای واردات کالاهای رسوبی و تخلیه بار کشتی ها خاطرنشان کرد: تخصیص و تامین به موقع ارز برای واردات نهاده های دام و طیور با تاثیرگذاری بر روند تنظیم بازار و ثبات قیمت کالاهای اساسی منجر به آسودگی خیال مصرف کنندگان در تامین این اقلام شود.

کد خبر: ۵٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha